vrijdag 8 mei 2015

Ervaringen Froukje B

Training Brayen


Brayen Shakison krijgt van mij een:  9 ½  !!!

Brayen           
-- kijkt heel goed naar je, naar je houding, en hij corrigeert
-       soms een heel klein beetje – naar: hoe het wel kan
-- legt heel duidelijk uit wat de bedoeling is,
            welk effect een oefening bij jou moet (kunnen) hebben
            en zal deze aanpassen, zodat je het wel goed kan doen
-- luistert graag naar jouw verhaal over wat de afgelopen training bij jou heeft gedaan
            en hij doet daar ook iets mee

Kortom, hij is absoluut alléén met jou bezig,
            Om te proberen jouw doelstelling te halen!

Mij heeft hij supergoed begeleid, en mijn klachten zijn verdwenen
            of een héél stuk beter geworden
We hebben er samen keihard aan gewerkt, en.....
            je zou het resultaat bij mij eens moeten zien!!!!
            een enorm verschil in ruim een half jaar tijd
-       ik voel me veel fitter
-       ik hou veel meer energie over,
want een foute houding kost zoveel energie om voortdurend te moeten 'aanpassen'
-       en iedereen vraag: ben je afgevallen?
Eerlijkheidshalve is dat: JA = 4 ½ kilo, maar vooral:
            alles valt nu veel beter op zijn plaats!
            En daardoor gaan veel dingen in het dagelijks leven mij véél makkelijker af.

Kortom, ik zit in een vicieuze cirkel naar boven, héérlijk.
Ja, het kost geld, maar – zoals je ziet – het resultaat is het zéker waard.

En ik wil verder..... graag zelfs .

Terug naar homepage


Geen opmerkingen:

Een reactie posten