zondag 3 mei 2015

Ervaringen Rutgher B

Training Brayen 

Brayen heeft als sport/fitness coach mij geleerd om mijn lichaam effectief te leren gebruiken. Al enkele jaren ben ik fanatiek schaatser, maar doordat ik te veel op kracht en gespannnen reed kwam ik niet hogerop. Uit mijn verhaal, een paar vragen en een korte bewegingsanalyse had hij precies door waar de progressie te behalen viel.
In twee maanden heeft brayen mij, met behulp van vele verschillende coordinatie oefeningen, geleerd om de juiste spieren op het juiste moment te gebruiken. Hij weet goed onder woorden te brengen hoe je een bepaalde beweging moet uitvoeren en hoe dat moet voelen. Met name het goed onder woorden kunnen brengen van het juiste gevoel vind ik een enorm pluspunt van Brayen omdat ik zo heel bewust mijn oefeningen kan doen.


Op het ijs merk ik dat ik meer controle over mijn beweging heb. Aanwijzingen die ik van mijn schaatstrainer krijg kan ik nu veel sneller toepassen.
Tevens heeft Brayen mij geadviseerd in mijn voeding zodat ik nu sneller herstel van een zware training dan voorheen.

Over het algemeen heb ik ervaren dat Brayen zoweel specifiek als brede kennis heeft. Brayen is een attent persoon en makkelijk in omgang


Terug naar homepage


Geen opmerkingen:

Een reactie posten